Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Noha a pandémia kezdete óta a magyarok többsége árérzékenyebb, tavalyhoz képest idén valamivel többet, átlagosan 59 ezer forintot költenének karácsonyi ajándékokra – mutat rá egy friss országos, reprezentatív kutatás. A legtöbben valamilyen praktikus meglepetéssel készülnek a szeretteiknek: olyasmit vásárolnak, amit a másik a hétköznapokban is használni tud. November-decemberben rendszerint nő a bútoráruházak forgalma is, az XXXLutz-tól megtudtuk, a nagybútorok helyett inkább a kisebb lakberendezési tárgyak, kiegészítők a keresettek, mint egy mutatós állólámpa, szőnyeg, különböző lakástextíliák vagy épp kollázs képkeretek.
Egy idei, reprezentatív kutatásból kiderül, nagyon sokan már az őszi hónapokban elkezdték beszerezni a karácsonyi ajándékokat, és noha az online vásárlás még mindig népszerű, tavalyhoz képest többen intézték az ajándékbeszerzést különböző üzletekben. Ezt az XXXLutz is tapasztalta, az áruház megjegyezte, hogy sokan tartanak attól, vajon időben kézhez kapják-e a megrendelt terméket, így vagy személyesen intézik a vásárlást, vagy online rendelés esetén is személyes átvételt választanak.
A kutatás arra is rávilágít, hogy a legtöbben valamilyen praktikus, a mindennapok során is használható ajándékkal kedveskednek a szeretteiknek, például ruhaneművel, elektronikai cikkekkel, a gyerekeknek rendszerint valamilyen játékot vesznek, és sokan vannak, akik vásárlási utalványt adnak majd, vagy valamilyen élménnyel készülnek.
Az XXXLutz bútorlánc tapasztalatai is azt igazolják, hogy az ünnepek közeledtével a nagyobb bútorok helyett a könnyen mozdítható, hasznos tárgyak iránt nagyobb az érdeklődés.
Olyan lakberendezési tárgyakat keresnek, amelyre a legtöbb háztartásban szükség lehet, de bizonyos szempontból luxusnak is számít: egy dizájnos állólámpa, egy trendi falipolc vagy akár egy mutatós dohányzóasztal például
– írta a bútorlánc megkeresésünkre. Sokan vannak, akik egy-egy nagyobb értékű lakberendezési tárgy helyett inkább több, kisebb meglepetéssel készülnek, az év ezen időszakában nő például a kollázs képkeretek iránti kereslet, népszerűek a diffúzorok, puha plédek, díszpárnák és egy borospohárkészletek is.
A bútorlánc közölte, december 20-a és 23-a között minden Premium Card klubtag vásárló 20% kedvezményt kap a vásárlása végösszegéből. A lehetőség tulajdonképpen bárki számára adott, ugyanis Premium Card klubtag lehet minden vásárló, aki regisztrál ezen az oldalon vagy letölti az XXXLutz alkalmazást a telefonjára.
Többet költünk idén karácsonykor, mint tavaly
A Telenor megbízásából az Impetus Research által készített, nemre, korra, településtípusra és régióra nézve reprezentatív országos kutatás alapján a magyarok többsége a pandémia kezdete óta árérzékenyebb lett, mégis, tavalyhoz képest átlagosan többet, 59 ezer forintot terveznek ajándékra költeni az emberek.
(x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








