A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Az ALDI Magyarország többek között az üzletek bejáratánál kihelyezett kézfertőtlenítőkkel, gyakori fertőtlenítéssel és széles körű tájékoztatással vigyáz vásárlói egészségére. Az áruházlánc a bevásárlókocsik és -kosarak számának korlátozásával, valamint munkatársai segítségével gondoskodik arról, hogy mindig legfeljebb annyi vásárló tartózkodjon üzleteiben, amennyit a hatályos jogszabály lehetővé tesz. Az üzletlánc hosszabb nyitvatartásra tér majd át, ami hozzájárul a vásárlószám egyenletesebb eloszlásához.
A boltlánc a pandémiás időszakban kiemelt figyelmet fordít vásárlói és munkatársai egészségének védelmére, egyúttal természetesen ezen a területen is mindenben eleget tesz a jogszabályi előírásoknak. Az áruházlánc a koronavírus 2020-as első hulláma során az országos élelmiszer-láncok közül elsőként szerelt fel plexi védőfalat kasszáinál, tájékoztató táblákat és padlómatricákat helyezett ki a vásárlók közötti biztonságos távolságtartás megkönnyítése érdekében, kézfertőtlenítőket helyezett el üzletei bejáratainál, a látványpékségeknél pedig fém fogóeszközzel és kihelyezett kesztyűkkel segítette elő a termékek higiénikusabb vásárlását.
Ezeket az intézkedéseket a vállalat továbbra is fenntartja: minden áruház bejáratánál továbbra is rendelkezésre állnak a kézfertőtlenítők és papírtörlők, a vásárlók kizárólag az orrot és a szájat is eltakaró maszkban léphetnek az üzletbe, a maszk használatát az áruházi dolgozók ellenőrzik. Az áruházlánc továbbra is arra kéri vásárlóit, hogy lehetőleg egyedül érkezzenek, és készpénz helyett bankkártyával fizessenek.
A 2021. április 7-től érvényes határozat szerint, az üzletekben az ott foglalkoztatottakon kívül 10 m2-enként egy vásárló tartózkodhat, amibe nem számít bele a kiskorú gyermek, illetve a 65 év feletti és a fogyatékkal élő személy segítője. Az ALDI üzletek jellemzően 900 és 1100 négyzetméter közötti eladótérrel rendelkeznek, vagyis egyszerre 90-110 vevő tartózkodhat az adott áruház területén. Egyes üzletek mérete a standard mérettől eltérhet, ami természetesen befolyásolja a benn tartózkodható vásárlók számát. A vállalat ezért
a vásárlókat a bejáratnál elhelyezett plakátokon tájékoztatja az adott üzletre vonatkozó maximális vásárlószámról.
A létszámot a vállalat az üzletek bejáratnál kihelyezett bevásárlókocsik, illetve kosarak számának korlátozásával fogja irányítani: ha a vásárlók az üzlet előtt nem találnak bevásárlókocsit, illetve az előtérben kosarat, akkor az adott áruház elérte a jogszabályban meghatározott maximális vásárlói létszámot. A beengedést az üzlet dolgozói, illetve a vagyonőrök fogják irányítani.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A boltlánc egyúttal 2021. április 7-től meghosszabbítja magyarországi üzleteinek nyitvatartását: ezentúl a legtöbb ALDI áruház hétköznap és szombaton reggel 7:00-től este 21:00 óráig, míg néhány üzlet reggel 6:30-tól este 21:00-ig tart nyitva, vasárnap pedig minden üzlet egységesen reggel 7:00 és este 19.00 óra között várja a vásárlókat.
"Továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk a higiéniai folyamatok betartására. A meghosszabbított nyitvatartás tervezhetőbbé teszi a bevásárlást, illetve a vásárlói létszám egyenletesebb eloszlását, egyúttal hozzájárul majd a munkatársak leterheltségének csökkentéséhez” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. A vállalat számos platformon, így a sajtóban, áruházai bejáratánál, honlapján és a közösségi média csatornákon tájékoztatja a vásárlókat az új szabályokról és a megváltozott nyitvatartásról.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml