A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
A második legnagyobb forgalmat bonyolító FMCG kiskereskedelmi lánc lett a Lidl 2019-ben Magyarországon, lekörözte a jóval több üzlettel működő Spart és a Coopot is, amelyek 2018-ban még megelőzték. Éves forgalom tekintetében egyedül a Tesco volt nagyobb a Lidl-nél.
2019-ben a Lidl két helyet is előre tudott lépni és már a második legnagyobb forgalmú hazai lánc volt - derült ki a Trade magazin FMCG rangsorából, amit az éves forgalmi adatok alapján készítenek.
A Tesco megőrizte vezető pozícióját a tavalyi adatok alapján, de forgalma csökkent 2018-hoz képest, 740 milliárd forintot tett ki a Trade magazin becslései szerint. A Lidl közel 16 százalékos forgalomnövekedésről számolt be, 685 milliárd forinttal lett ezüstérmes. A harmadik legnagyobb forgalmat bonyolító boltlánc a Spar volt, 679 milliárdos forgalommal. A további rangsor így fest:
- 4. Coop (643 mrd.)
- 5. CBA (538 mrd.)
- 6. Reál (426,9 mrd.)
- 7. Auchan (394,9 mrd.)
- 8. Penny (326,8 mrd.)
- 9. Aldi (300 mrd.)
- 10. DM (112,1 mrd.)
- 11. Rossmann (95,8 mrd.)
A KSH adatai szerint a teljes piacon, nagyjából 127 ezer kereskedelmi értékesítési ponton - amelynek mintegy harmadát jelenti az FMCG piac - 12 ezer milliárd forintot költöttek a vásárlók, ennek közel felét FMCG termékekre. Tavaly a kiskereskedelmi árak 3,4 százalékkal nőttek, és a forgalom 6-7 százalék között bővült. A top 10 FMCG-szereplő megközelítőleg 6 százalékos forgalomnövekedést tudott felmutatni - részletezi a Trade magazin.
Bár a vásárlási gyakoriságok a GfK adatai szerint összességében csökkentek, az egy-egy alkalommal elköltött érték közel 8 százalékkal nőtt 2019-ben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








