A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Közeledik a karácsony, a magyarok többségének az ünnep mégsem a felhőtlen kikapcsolódásról szól. Az ünnepi bevásárlások miatt sokan küszködnek pénzügyi gondokkal, ennek ellenére minden negyedik magyar a tervezettnél többet költ ilyenkor és minden tizedik hitelt vesz fel az ünnepek alatt.
Aggódnak a karácsonyi költekezés miatt a magyarok. Az Intrum Justitia idei Európai Fogyasztói Fizetési Jelentése kimutatta: a 21 ezer megkérdezett európai (köztük több mint ezer magyar) válaszadó közül minden negyediknek komoly fejtörést okoz, miből vásárolja meg szeretteinek a tervezett karácsonyi ajándékokat.
A jelentésből ugyanakkor az is kiderült, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, már ami a pénzügyeiket illeti. Bár átlagosan a megkérdezett magyarok negyede többet költ a tervezettnél, csak hozzávetőleg minden tizedik (12 százalék) vesz fel hitelt, kér kölcsön vagy meríti ki hitelkártya keretét, hogy beszerezze az áhított ajándékokat. Magyarország ilyen tekintetben jóval nagyobb pénzügyi megfontoltságot mutat az európai átlagnál.
A kutatás továbbá arra is rámutat, hogy a nagymértékű kiköltekezés még nyomasztóbbá teszi azokat a januári napokat, amelyek pénzügyileg amúgy is az év "legszomorúbb" időszakának számítanak a megkérdezettek 39 százaléka szerint.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni