A tavalyi év vége kiemelten forgalmas volt a SZÉP kártyás költések szempontjából – decemberben az ételházhozszállítási szolgáltatásokra költöttek legtöbbet a kártyabirtokosok.
Munkaerőhiány nehezíti a kiszolgálást az adventi bevásárlási szezonban, miközben tíz százalékkal több árucikk fogyott idén az advent első felében a tavalyihoz képest, a hagyományos üzletekben és az interneten kínált termékekkel együtt - írja piaci szereplőktől kapott adatokra hivatkozva a Magyar Idők.
A legfrissebb tapasztalatok szerint ezüstvasárnap nagyon erős forgalmat bonyolítottak le a hipermarketek, a plázák, az iparcikküzletek és az utcai adventi vásárok. A napi cikkek eladásaiban a legnagyobb forgalmat lebonyolító Tescónál például a decemberre szóló központi árurendelés mennyisége másfél-kétszerese volt a tavalyinak, mind a friss áruk, mind a tartós fogyasztási cikkek vagy az ajándéknak megfelelő termékek körében - írták.
Az egy héttel ezelőtti, bronzvasárnapi hétvégére 4-5 százalékos általános növekedést jelzett az eladásokban az egy évvel korábbi időszakhoz képest az Országos Kereskedelmi Szövetség - írta a lap. Vámos György, a szövetség főtitkára a lapnak elmondta, már november második felében is meghaladta a boltok értékesítése a tavalyi forgalmat, és úgy vélte, a teljes kiskereskedelmi forgalom decemberben ötvenmilliárd forinttal lépheti túl a múlt évit, az eladások ezzel meghaladhatják az ezermilliárd forintot.
Az év során fellángolt munkaerőhiány éles helyzeteket teremt a decemberi csúcsidőszakban - írták. Bubenkó Csaba, a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetének elnöke a Magyar Időknek elmondta, több helyen az irodai dolgozókat, más feladatkörökben alkalmazott munkavállalókat csoportosítottak át a vásárlók kiszolgálására, és egyes áruházakban fennakadásokat okoz a létszámhiány.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








