A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Akár ötvenmilliárd forinttal is többet költhetnek a családok idén karácsonykor a tavalyihoz képest az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) számításai szerint - írja a Magyar idők.
A lap szerdai számában idézte a szervezet becslését, amely az eddigi idei forgalom alapján úgy számol, hogy decemberben legalább 90-95 milliárd forinttal költenek majd az emberek többet élelmiszerekre és 85-90 milliárddal többet ajándékokra, mint egy átlagos hónapban.
Vámos György, az OKSZ főtitkára azt mondta, tavaly decemberben 450 milliárd forintos forgalmat produkáltak az élelmiszerboltok, ez az átlagosan három százalék körüli éves növekedéssel számolva 13-15 milliárd forinttal lesz magasabb idén decemberben. A tartós fogyasztási eszközök gyorsabban, 6-7 százalékos ütemben bővülő piacán 2015 decemberében 393 milliárd forint értékű áru kelt el, ez az összeg idén év végén megközelítheti a 420 milliárd forintot.
Kitért arra is, hogy tartós növekedési pályán van a belső fogyasztást tükröző kiskereskedelem, amit támogat, hogy a háztartások rendelkezésre álló jövedelme ennél is nagyobb mértékben, több mint hét százalékkal gyarapodott. A Magyar Időknek nyilatkozó áruházláncok egyaránt erős decemberi forgalomra készülnek, várakozásaik szerint a boltjaikban eladott áruk mennyisége meghaladja majd a tavalyit.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni
- Kapitális fogás, megdőlt a rekord a Balatonon – képek
- Hét dolog, ami ahhoz kell most, hogy ne legyen rémálom az autózás
- Most megmutatjuk, micsoda fordulat jön itthon az időjárásban
- Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt