Meghökkentő adatok a bevásárlóturizmusról: rengeteg pénzt szórtak el külföldön a magyarok
Egyre többet utaznak a magyarok külföldre, és az utolsó negyedéves adatokat összehasonlítva az is kitűnik, hogy egyre több pénzt is költünk idegenben.
Egyre többet utaznak a magyarok külföldre, és az utolsó negyedéves adatokat összehasonlítva az is kitűnik, hogy egyre több pénzt is költünk idegenben.
A karácsonyi és újévi költekezés után eleve fontos lenne gondolni ezekre a dolgokra, a jelenlegi gazdasági helyzetben pedig kruciálisnak tűnik.
Az ünnepi időszak előtt rendszeresen megnő a kis összegű fogyasztási hitelfelvételek száma itthon.
A sajátkezűleg készített ajándékok, a használt tárgyak és az élmények is kiválthatják a túlzott és fölösleges eladósodást az ünnepi időszakban.
A KSH friss adatai szerint tavaly tovább nőtt a háztartások jövedelme, amivel a magyarok fogyasztása is megváltozott.
A fesztiválon részt vevők több mint kétharmada napi szinten 5 ezer forint feletti értékben vásárol ételt magának, a megkérdezettek 33 százaléka pedig több mint 10 ezer forintot költ egy nap kajára.
A lakosság hónapok óta a magyar gazdaság helyzetét ítéli meg a legpesszimistábban, a legnagyobb romlás márciusban is e területen következett be.
Az X-Faktor legutóbbi szériájának győztese elárulta, hogy mi volt az első dolog, amit a havi egymilliós nyereményéből vásárolt.
Hiába határozza el magában az ember a legtöbbször, hogy idén nem halasztja decemberre a karácsonyi ajándékok, ünnepi kellékek vásárlását, sokan még most sem estek túl rajta.
10 százalék felett van azok aránya, akik lakásvásárlásra, gépjármű- vagy motorvásárlásra, oktatásra, tanfolyamokra, lakberendezésre, egészségügyi termékekre költenék.
A magyarok a pandémia második és harmadik hulláma alatt is rendszeresen vásároltak háztartási gépeket, tízből négyen viszont csupán ötven- és kétszázezer forint között adtak ki új termékekre.
Közelednek az ünnepek, és még csak november van, azonban jó, ha már most elkezdünk a karácsonyi ajándékokon gondolkodni.
Irdatlan pénzköltés megy hazai és a külföldi webáruházakban egyaránt.
Egyre magasabbak a számlák, szeretnél környezettudatosabb lenni, vagy csak simán készen állsz egy új kihívásra? Tarts vásárlásmentes hónapot! Egy kis felkészüléssel nem lehetetlen!
A magyarok többsége úgy érzi, mostanra ugyanannyit, vagy akár már többet költ, mint a járványt megelőzően. Erősödnek az inflációs félelmek hazánkban.
Bár a koronavírus az akciós napokra is hatással lesz, nemzetközi előrejelzések így is forgalmas időszakra számítanak.
Sok vagy kevés?
Az infláció lefarag az igényekből...
Sokszor választásod sincs.
Főleg a pénztárcáknak.