Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A hazai ingyenes számlabemutató rendszert üzemeltető Díjnet Zrt. 2015-ös adatai alapján egyre többen használják a számlák kiegyenlítésére a Díjnetet.
A Magyar Posta Csoporthoz tartozó Díjnet segítségével az ügyfelek a különböző szolgáltatóktól érkező számláikat elektronikus formában, az interneten keresztül tekinthetik meg és azok kiegyenlítésére különféle fizetési módok közül választhatnak:- bankkártyás (VPOS) fizetés a dijnet.hu honlapon,
- illetve mobiltelefonon (iCsekk alkalmazással),
- továbbá a Díjnettel szerződésben álló kereskedelmi bankok esetében a számlák automatikus átadása az internetbanki moduloknak.
A 260 ezer felhasználó 2015 végéig több mint 500 ezer szolgáltatói regisztrációt kezdeményezett, ami 25 százalékkal magasabb, mint a 2014. évi. Ehhez kapcsolódóan 2015-ben 4,6 millió számla elektronikus bemutatása történt meg, ez 28 százalékos növekedést jelent.
A bemutatott számlák közül 2015-ben 1,8 millió darabot, 16,1 milliárd forint értékben fizettek ki az ügyfelek, a Díjnet oldalán elérhető fizetési módok valamelyikével. 2015-ben az így kezdeményezett fizetési tranzakciók 30 százaléka kártyás fizetéssel (VPOS), 9 százaléka pedig internetbanki csatornán történt.
2015. év végén elindult a Csekkoló alkalmazás, amivel az ügyfél áttekintést és elemzést kaphat bevételeiről és kiadásairól. A Magyar Posta Hűségkártyával rendelkező ügyfelek összekapcsolhatják postai fiókjukat az alkalmazással, ezáltal minden befizetés egy helyen lesz látható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








