A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
Egyre inkább divat élményt ajándékozni, a neten kutatva pedig egyedi lehetőségek tárházát fedezhetjük fel. Aki Valentin-nap alkalmából olyan ajándékot keres, amely túlmutat a virágcsokor-praliné kombón, és mégis az apró figyelmesség kategóriába tartozik, most megkönnyebbülten hátradőlhet.
Egy hétvégényi pihenés két órába sűrítve
Az utóbbi években változtak az ajándékozási szokások, és az ajándéktárgyakkal szemben felértékelődtek az élmények. A wellness szolgáltatásoktól kezdve a szabadulószobás nyomozáson és a helikoptervezetésen át a szabadesés-szimulációig széles a repertoár. Pedig egyáltalán nem kell a Föld felett járni, vagy többnapos wellness üdülésben gondolkodni, hogy különleges élményt ajándékozzunk.
Harkai Krisztina szépségterapeuta mester szerint
A kozmetikai szakember egyértelműen azt tapasztalja, hogy egyre népszerűbb ajándék a kozmetikai kezelés.

Luxusélményt ajándékozni nem luxus
Főleg a párok azok, akik szívesen lepik meg egymást ilyesmivel fontosabb ünnepek alkalmából, mint a karácsony és a születésnapok. Tobai Ágota szépségterapeuta mester körülbelül öt éve figyelt fel a növekvő tendenciára, ekkor került a kozmetikai kezelésekre szóló ajándékutalvány is a szalon kínálatába, mert a vendégek keresték. Tapasztalatai szerint 5 és 15 ezer forint közötti skálán mozognak a szívesen ajándékozott kezelések.
Ezek a szolgáltatások bizonyos szempontból luxusélménynek tekinthetők, hiszen rendszerint a jobb anyagi körülmények között élők veszik igénybe, illetve ajándékozzák.
- osztotta meg tapasztalatait Harkai Krisztina, aki szerint egyre többen lepik meg ilyesmivel párjukat Valentin-napon is, hiszen az emberek zömének ritkán van lehetősége ilyenfajta kényeztetésen részt venni.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Nemcsak nőknek, férfiaknak is kiváló ajándék
Mindkét kozmetikai szakember úgy látja, hogy egyre több hölgyvendég lepi meg párját kifejezetten férfiaknak szánt arckezelésekkel, amelyek során kifejezetten az ő bőrükre fejlesztett kozmetikumokat használnak. Egyre népszerűbb a páros masszázs is, amikor két masszőr egy időben masszírozza a pár két tagját.
Feller Adrienne, az Adrienne Feller márka megteremtője szerint tíz évvel ezelőtt még az is ritkaságszámba ment, ha egy férfi magának vásárolt kozmetikumot, de ma már a férfiak is egyre érdeklődőbbek, ha a külső igényesség kerül terítékre.
- mondta a márka életre hívója.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








