Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A vasárnapi zárva tartás a webshopokra terelheti a játék vásárlókat - véli a Formatex Kft. A Játéksziget bolthálózatot üzemeltető társaság adatai szerint például gyerekenként 5000 forint körül költenek magyarok húsvéti játékra.
A Játéksziget bolthálózatot üzemeltető Formatex Kft. tapasztalatai azt mutatják, hogy a válság alatt a családok egyre kevesebbet költöttek játékra. A cég vezetője, Borhi János szerint azonban pozitív fordulatot hozott a 2014-es karácsonyi szezon, ugyanis mintegy 10 százalékos növekedéssel zárta az évet a Játéksziget hálózat; 1,4 milliárd forintos nettó forgalmat realizálva divízió szinten.
Húsvétkor 125 millió forintos nettó forgalmat várnak. Március közepétől egyik Játéksziget üzlet sem nyit ki a hét utolsó napján, ezért kérdőíves kutatással, több mint ezer vásárlót kérdeztek meg arról, hogy vasárnap helyett mikorra tervezik időzíteni a játékvásárlást. A válaszadók mintegy 64 százaléka mondta azt, hogy webshopon keresztül fogja intézni a vásárlást, közel negyedük szombaton, húsz százalékuk hétköznap napközben, 13,82 százalékuk pedig hét közben a meghosszabbított nyitva tartás alatt szándékozik megvenni a gyerekeknek a játékokat.
A kérdőív kitöltőinek 42 százaléka táblás játékokat vásárolna legszívesebben húsvétra, építőjátékot a válaszadók 38 százaléka venne, ügyességi és sportjátékot 33,54 százalék, kézműves és barkács játékokkal pedig harminc százalékuk örvendeztetné meg gyermekét, babás-állatos szerepjátékra pedig közel húsz százalék költene. A távirányítós játékok és a kütyük, mobiltelefonok, táblagépek a szülők 15-16 százalékának körében népszerű húsvéti ajándékok.
Egy-egy gyereknek a legtöbben (43,66%) 2 és 5 ezer forint közötti értékű játékot vásárolnak húsvétra, de a válaszadók negyede 5-7500 forint közé teszi az egy-egy csemetére költhető összeget, 16 százalék pedig úgy gondolja, inkább 1000-2000 forintot költ gyerekenként. A válaszadók 35 százaléka szerint a gyerekek 500 forint körüli locsolópénzzel térnek haza, de 18 százalékuk úgy tudja, hogy akár 2-5 ezer, vagy 5-7500 forint is lapulhat a zsebükben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- tette hozzá Borhi János, ügyvezető.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








