Németország lesz az EU legnagyobb karácsonyi költekezője 2025-ben, miközben az eurózónában emelkedő inflációval és játékbiztonsági kihívásokkal kell szembenézni a vásárlóknak.
A Déli pályaudvarnál lévő Nagyáruház után újabb CBA-ról derült ki, rá nem vonatkozik a vasárnapi boltzárról szóló törvény. A bolt ki is használja a kiskaput, vasárnap emelt nyitva tartási idővel várja a vásárlókat.
Büszkén hirdeti a Mammut bevásárlóközpont mögött, a Fény utcai piac területén működő CBA, hogy rájuk sem vonatkozik a vasárnapi munkavégzés tilalmáról szóló törvény - írja a 444.hu.
- olvasható a bolt bejáratánál.
- tájékoztatta a lapot Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.
Ráadásul nem ez az egyetlen bolt a környéken, amely mentesül a korlátozás alól: a Déli pályaudvarnál lévő CBA Nagyáruház is mentességet élvez.
KATTINTS! Rég kaszált ekkorát a CBA: mindenki ide jár majd
Mindenképp érdekes, hogy bár a CBA még novemberben a leghatározottabban támogatta a vasárnapi boltzárat, ma már nincs ellenére, ha több partnere is versenyelőnybe kerül a törvényi kiskapuk miatt. Pedig a CBA Kereskedelmi Kft., mint a franchise jogok birtokosa vélhetően minden tagnak előírhatná, hogy:
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
KATTINTS! Lépett a CBA: ez a válaszuk a vasárnapi boltzárra
További érdekesség, hogy mindkét CBA az eddigiektől eltérő, emelt nyitva tartási idővel várja majd vasárnaponként (is) a vásárlókat.
Arról nincs információnk, hogy a két említett bolt e tekintetben összebeszélt-e, vagy központi stratégiáról, esetleg egyszerű véletlenről van-e szó. Egy azonban biztos, nem kell a kiskereskedelem szakértőjének lenni ahhoz, hogy kijelentsük, milyen piaci előnyt jelent mindez a két mentességet élvező CBA számára ebben a városrészben.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








