Miért kerül egyetlen pár cipő ötvenezer forintba? Vajon tényleg ennyit számít, hogy egy jól menő zenész tervezte, közösen a márkával?
Elvándorlási hullám indulhat az e-kereskedelmi szektorban is a reklámadó miatt, a nyáron bevezetett új teherrel járó adminisztrációs feladatok ugyanis számos kis és közepes piaci szereplőt arra ösztönözhetnek, hogy külföldre tegyék át székhelyüket - írja a Világgazdaság.
Számos kis és közepes hazai webáruház dönthet úgy a közeljövőben, hogy külföldre teszi át székhelyét, amelyhez a legutolsó lökést a reklámadó bevezetése jelentheti - mondta el a lap érdeklődésére Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) elnöke. A szakember szerint a hazai üzleti és jogszabályi környezet miatt már eddig is fennállt a veszélye, hogy elindul egy elvándorlási hullám, azonban a nyáron bevezetett új adóteher, illetve a hozzá kapcsolódó adminisztrációs terhek felgyorsíthatják a folyamatot.Egy hazai gyógypedagógus-zeneterapeuta összerakott egy többszörösen díjazott zenei társasjátékot.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
- Aki repülős nyaralást tervezett, kezdhet aggódni
- Jön a szigorítás, megváltozik sok pékáru neve is
- Megdőlt egy világrekord a Mount Everesten - fotó
- Vegyes fogadtatásra talált az európai államok palesztin állam melletti kiállása
- Ennyi kocsit vesznek most az oroszok
- Kiszabadult a koronavírus „hajnaláról” tudósító vlogger