12 °C Budapest

Sziget: a buborékfújó és az óvszer a sláger az Auchanban

Pénzcentrum
2013. augusztus 6. 17:02

A kiskereskedelemre is hatással van a Sziget: a fesztiválozók évről-évre megrohanják a közeli nagyáruházakat - leginkább sört, üdítőt és chipset vásárolnak.

Az Auchan a Pénzcentrum.hu-t úgy tájékoztatta: óbudai áruházukban a fesztiválidőszak slágertermékei várhatóan a sörtartós horgászszékek, az üdítők, a röviditalok, a chipsek, a sátrak, a vízipisztolyok, és a mobiltelefonok lesznek. Ezekből a termékekből az átlagos heti forgalom többszörösét értékesíti az áruház.

A fesztivál bejáratához közeli hipermarket hosszú évek tapasztalatai alapján megismerte a fesztiválozók igényeit és reagált is azokra, évről évre alakítja szolgáltatásait és kínálatát, hogy a lehető legjobban ki tudja szolgálni a nem mindennapi igényeket. A termékkínálat mellett a szolgáltatásokat is bővítette az áruház, a munkatársakat is felkészítették a szigetelők fogadására.

Idén újdonság a szolgáltatások között, hogy a grillpulton több mint 50-féle meleg ételből és menüből (hamburgeres, pizzás, rántott és grill ételek, kolbászok és hurkák, valamint saláták) választhatnak a fesztiválozók, menüben már mindössze 300-800 forint közötti, kedvező áron. Az éhes fesztiválozókat 4 nyelven tájékoztatja az áruház a grillpult kínálatáról. Újdonság még, hogy a külföldiek tájékozódását idegen nyelvet beszélő munkatársak segítik az áruház bejáratánál és területén.

Fotó: Auchan

A táskákkal érkezők számára megnövelték az üzletsoron található szekrények számát, de azokra is gondolt az áruház vezetése, akik nem szeretnék letenni táskájukat: számukra fóliázót üzemeltet az áruház, hogy értékesebb tárgyaikat bevihessék magukkal az áruházba a lefóliázott táskákban. Az áruház a vásárlók kedvéért alakította ki a 4 órás ingyenes parkolási rendszert - így minden vásárlónak jut hely a vásárlás idejére a parkolóban, aki a fesztiválra érkezik.

Sokan egy bevásárlókocsinyi termékkel indulnak az áruházból a Szigetre, a külföldiek között népszerű, hogy nem otthonról cipelik, hanem az áruházban veszik meg a fesztiválon szükséges termékeket. A Szigeten egy hetet eltöltők számára széles törlőkendő-, kézfertőtlenítő-, illatszer- és törölközőkínálattal, eldobható műanyag evőeszközökkel, felhúzható zseblámpával, valamint ülőpárnákkal, horgász- és kempingszékekkel, sokféle sátorral és matraccal készül az áruház.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

Sokan a fesztiválon viselt ruhákat (fürdőruha, fehérnemű és nyári ruha, rövidnadrág) is itt vásárolják meg. Az olcsó, 2-3 ezer forintos mobiltelefonok is népszerűek, így a saját készülékeiket otthon hagyva, egy fesztiváltelefonnal kommunikálnak egymással a Szigetre érkezők.

Akik csak egy-két napot töltenek a fesztiválon, jellemzően pékárut, felvágottat, üdítőt, italt, chipset, óvszert, vízipisztolyt, buburékfújót és homokozó vödröt vásárolnak. Az áruház kiemelt készlettel és megnövelt munkatársi létszámmal várja a fesztiválra érkezőket.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 23. kedd
Béla
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem