13 °C Budapest

A britek csoki éhsége a Cadbury szerencséje

2009. június 18. 17:03

A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja az értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.

A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágó márka. A cég szerint az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi forgalom is megugrott az év végéhez képest.

A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat.

A Cadbury várakozásai az év második felére ráadásul még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon, bár konkrétumokat még nem árultak el, konkurenciaharcokra hivatkozva. Persze az új termék marketingjére költött összegek némileg csökkentik majd a profitabilitást, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.

Az elmúlt években egyébként a cég profitabilitása erősen elmaradt a versenytársakétól, néhány gyárat be is zártak, és a központ is kiköltözött London belvárosából.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem