A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja az értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.
A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágó márka. A cég szerint az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi forgalom is megugrott az év végéhez képest.
A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat.
A Cadbury várakozásai az év második felére ráadásul még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon, bár konkrétumokat még nem árultak el, konkurenciaharcokra hivatkozva. Persze az új termék marketingjére költött összegek némileg csökkentik majd a profitabilitást, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.
Az elmúlt években egyébként a cég profitabilitása erősen elmaradt a versenytársakétól, néhány gyárat be is zártak, és a központ is kiköltözött London belvárosából.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








