Nincs mese, a válság tényleg mindenkit elér. A legfrissebb hírek szerint 7 százalékkal csökken a Mars és a Snickers csokik mérete -igaz, egyelőre csak Nagy-Britanniában.
A baj nem is a csokoládé szeletek zsugorodásával van, hanem azzal, hogy közben áruk a régi marad.
A csokoládék gyártója, a Mars Incorporated korábban azzal védekezett, hogy ő csupán az elhízással és súlyproblémákkal küzdő fogyasztók érdekeit tartja szem előtt. Igaz, a változás ebből a szempontból egyáltalán nem mondható szignifikánsnak: a kisebb Mars-szelet mindössze 19-cel kevesebb kalóriát tartalmaz a korábbi változatnál, a Snickers kalóriatartalma pedig csak 23-mal csökkent.
A botrány kirobbanása után a gyártó cég is elismerte: jelentős visszaesés tapasztalható az eladásokban, ezért volt szükség a drasztikus lépésre. Mint elmondták, ez volt az egyetlen járható útja annak, hogy ne növeljék a fogyasztói árakat. Mint arról korábban már beszámoltunk, a kakó világpiaci árának növekedésével drágul a csokoládé is: Figyelem, áremelkedés: kávé, tea, csoki, sajt
Azt egyelőre több állami hivatal is vizsgálja, hogy a gyártó lépése nem minősül-e a fogyasztók megtévesztésének.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


