Amióta a Microsoft 1997-ben integrálta a Windows operációs rendszerébe az Internet Explorer böngészőt, azóta nem lehet eltávolítani a gépekről a programot. Az új Windows 7-es operációs rendszer esetében azonban engedett a redmondi cég.
A Windows 7 most megjelent béta verziója engedélyezi, hogy a felhasználók eltávolítsák a gépről az Internet Explorert (annak legfrissebb 8-as verzióját), amennyiben nincs rá szükségük. A fejlesztésnek köze lehet ahhoz, hogy az Európai Unió évek óta nyomást gyakorol a Microsoftra, amiért szinte bebetonozta az internet böngészőt a Windows operációs rendszereibe, ezáltal rúgva fel az egyensúlyt a böngészők piacán.
A megjelent béta-verzióban a törlés nem egyszerű: két újraindítás szükséges hozzá, ráadásul a gép egy konfigurációs programot is lefuttat, nyilvánvalóan azért, hogy az Explorer által hátrahagyott fájlokat rendszerezze. De a program azért eltüntethető. A Microsoft egyelőre nem kommentálta az esetet: sem azt, hogy a végleges verzióban is el lehet-e távolítani a böngészőt, sem azt, az Európai Unió nyomásának engedve teszik-e ezt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








