A gazdasági válság hatásai a világ legnagyobb szoftvergyártó cégét is elérték. A Microsoft a következő másfél évben körülbelül ötezer dolgozó elbocsátását tervezi, első körben 1400 munkatársuktól váltak meg januárban. A cég duplán bakizott, mivel egyrészt hiba csúszott a végkielégítések kiszámításába, másrészt az érintett munkatársaktól visszakövetelték a pénzt.
A Reuters értesülései szerint összesen 25 dolgozó részesült magasabb végkielégítésben a kelleténél, akik közül valaki nem volt rest feltenni az internetre a pénz visszaköveteléséről szóló értesítő levelet. A fórumozók ízekre szedték a vállalatot, amely ezek után visszavonta követlelését.
"Ez valóban hiba volt a részünkről, nagyobb körültekintéssel kellett volna eljárni a végkielégítések kiszámítása során." - ismerte el rövid közleményében a blamát a Microsoft szóvivője. A cég ezt követően azonnali hatállyal visszavonta a túlfizetés visszautalására vonatkozó igényét. A vállalat nem részletezte, hogy mi okozta a számítási hibát és azt sem hozták nyilvánosságra, hogy mekkora összegekről volt szó.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








