Június másodikától több új Balaton-, és Székesfehérvár-környéki településen, illetve Budapesttől egészen Kecskemétig elérhetővé válik
Minden évben különféle (régi vagy friss) horroráras képek keringenek az interneten, melyek azt bizonyítják, mennyire drágák a partmenti büfék a Balatonon. A Pénzcentrum most elsőkézből tud beszámolni a valóságról: friss képeket lőttünk a keszthelyi strandon.
Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a szállásoknak, főleg a magánszállásoknak megkérik az árát az idén. Hogy a koronavírus-e az oka, vagy sem, az nem fog már kiderülni, de az biztos, hogy ebben az évben akár a tavalyi ár háromszorosát is elkérték a szállásadók a tó környékén.
Ám nem csak a szállás, az étkezés is drága, de hogy mennyire, arról a Pénzcentrum most első kézből tud beszámolni: Keszthelyen jártunk. A keszthelyi strand viszonylag népszerűnek számít, közvetlen a városközpont alatt, a hajóállomástól délnyugati irányban található fürdő hosszan elnyúlik a Balaton-partján. Különlegességes a múlt század eleji hangulatot idéző vízre épített Sziget fürdő és a parton kialakított Balaton alakú medence.
A belépő 1000 forintba kerül fejenként. Az büféárak átlagosnak mondhatóak:
- sör: 750 forint
- limonádé: 690 forint
- bor: 300 forint/dl
- rövidital 800 forint/4cl
- presszókávé: 450 forint
- pizza: 1350-1750 forint
- sima lángos: 550 forint
- sajtos-tejfölös lángos: 850 forint
- rántott szelet, rántott csirke: 1900 forint
- hekk: 600 forint/10 dkg
- palacsinta 690 forint/2 db
- hot-dog: 690 forint
- hamburger: 990-1290 forint


Fejvesztve menekülnek a turisták, kitört az Etna Szicíliában: mi lesz a már lefoglalt nyaralásokkal?
A Szicília keleti részén található Etna vulkán újra kitört, fekete füstöt bocsátva ki, ami akár 6400 méter magasságba is felszállhat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


