A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Európai statisztikák szerint Magyarország a 9. legveszélyesebb országnak számít a kontinensen. 100 000 lakosból ugyanis hazánkban 41,3-an veszítették életüket valamilyen balesetben 2015-ben.
Az Európai Unióban 100 000 lakosból átlagosan 31,8-at ért halálos kimenetelű baleset 2015-ben - derült ki az Eursotat jelentéséből. A statisztikákból kiolvasható, hogy bár szám szerint a legtöbb elhalálozás Franciaországban, Németországban és Olaszországban történt, arányaiban messze nem a legnagyobb európai országok végeztek az élen. 100 000 lakosra számolva ugyanis a legtöbben Litvániában haltak meg, átlagosan 64,7-en. A balti országot a második helyen Horvátország követi 56,8 halálos kimenetelű balesettel, míg a harmadik legtöbb halálesetet Lettországra jutott, 55,2-vel.
A top 10-ben sajnálatos módon Magyarország is helyett kapott, hazánkban átlagosan 41,3-an veszítették életüket valamilyen balestben 2015-ben. Ez majdnem 10 halottal több, mint az EU-s átlag. A teljes lista élén - azaz ahol a legkevesebben haltak meg - egyébként Málta, Spanyolország és Írország végzett, sorrendben 19,7, 22,1 és 22,2 átlaggal.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








