Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Elmarad a hétvégére tervezett 43. Lidl Balaton-átúszás: a szervezők a zivatarveszély miatt július 26–27-ről augusztus 2-ra halasztották az eseményt. A Balaton térségében viharos szél, villámlás és instabil időjárás várható, ezért a biztonság érdekében döntöttek a halasztás mellett. A nevezések automatikusan érvényesek maradnak az új időpontra, de aki nem tud részt venni, visszaigényelheti a nevezési díjat.
A hétvégére várható zivatarveszélyes, instabil időjárás miatt nem rendezik meg a 43. Lidl Balaton-átúszást július 26–27-én – jelentették be a szervezők hivatalos közleményükben. A döntés a HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése és a Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság egyetértésével született meg. A rendezvény új, tervezett időpontja augusztus 2. (szombat).
A hétvégi időjárás-előrejelzés szerint a Balaton térségében zivatarok, viharos széllökések és intenzív villámlás is előfordulhat, ezért a szervezők elsődleges szempontként a résztvevők biztonságát tartották szem előtt.
Akik már regisztráltak az eseményre, és az új időpont is megfelelő számukra, semmit nem kell tenniük, nevezésük automatikusan érvényes marad. Azok, akik augusztus 2-án nem tudnak részt venni, visszaléphetnek, és ebben az esetben a teljes nevezési díjat, valamint a még át nem vett termékeket (például törölköző, érembetét, jótékonysági termékek) visszatérítik arra a bankkártyára, amellyel a nevezés történt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








