A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A nyári szezon első igazi napján teljesen összeomlott a MÁV balatoni közlekedése: leállt a fővonal, a kelenföldi pályaudvaron pedig káosz és tájékoztatás nélküli várakozás fogadta az utasokat. A pótlóbuszok is elmaradtak. A történtek után Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója Facebook-posztban reagált: vasárnapra az összes szabad klímás buszt Kelenföldre vezénylik.
Hegyi Zsolt a MÁV vezérigazgatója szombat este ismét a Facebookon üzent: "ha működik a sorompó, ha nem: holnap a MÁV-csoport összes szabad klímás buszával a kelenföldi pályaudvaron fogunk indulásra készen állni, hogy bármilyen haváriahelyzetben ki tudjuk szolgálni utasainkat."
Tette ez azután, hogy tegnap, a nyár első igazi napján elhasalt a MÁV, lehalt a balatoni fővonal, és óriási káosz alakult ki a Kelenföldi pályaudvaron. Az utasokat nem tájékoztatták és pótlóbuszok sem érkeztek a helyszínre.
Vitézy Dávid kommentje szerint ez nem tűnik túl szakszerűnek: "csak azért épp oda, mert ott készült fotó és videó?" Majd felteszi a kérdést, mi van akkor, ha ma a Déli Pályaudvaron lesz káosz?
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








