A legnagyobb drágulás a lángosoknál tapasztalható, miközben a különböző strandok között egyre nagyobb árkülönbségek alakultak ki.

Sorompóhiba okozott jelentős fennakadásokat a balatoni vasúti közlekedésben, ami miatt több járat nem közlekedett vagy csak részlegesen teljesítette útvonalát.
Jelentős késéseket és járatkimaradásokat okozott a péntek reggeli sorompóhiba Tárnokon, ami különösen érzékenyen érintette a Velencei-tó és a Balaton irányába közlekedő vonatokat. A Mávinform tájékoztatása szerint a székesfehérvári vonalon és a csatlakozó vonalakon 30-60 perces menetidő-növekedésre kell számítani, valamint egyes állomásokon a szokásosnál hosszabb várakozási időre - írta a 24.hu.
A fennakadások mérséklése érdekében több járat Érd felső állomáson keresztül közlekedik, amelyek a Vonatinfó alkalmazás térképén nem követhetők nyomon. A műszaki probléma következtében a délelőtti órákban számos vonat nem jutott el a Balatonig.
A Balatonfüredről 8:23-kor induló Vízipók sebesvonat csak Budapest-Kelenföldig közlekedett, ahogyan a Déli pályaudvarról 11:30-kor Balatonfüredre indult Vízipók járat is. A Balatonfüredről 9:11-kor induló Katica InterRégió vonat Martonvásárig jutott el.
A Velencei-tó térségébe utazók is jelentős nehézségekkel szembesültek. A Déli pályaudvarról 9:40-kor Székesfehérvárra indult G30-as vonat Gárdonytól Z30-as járatként folytatta útját, míg a Székesfehérvárról 11:48-kor induló Z30-as vonat csak Gárdonytól közlekedett. A Déli pályaudvarról 11:50-kor Pusztaszabolcsra induló S40-es járat teljesen kimaradt, a Kőbánya-Kispestről 10:57-kor Tárnokra indult S36-os vonat pedig csak Budapest-Kelenföldig közlekedett.
Az ügyben megszólalt Hegyi Zsolt, a MÁV főigazgatója is a Facebookon:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"Azonnali vizsgálatot rendeltem el, mert az nem elfogadható, hogy egy 10 éve "pincétől a padlásig" felújított vasúti pályán újra sorompóhiba miatt szívjanak családok ezrei. Mindez a pünkösdi hosszú hétvégén, ráadásul a balatoni vasútvonalon - ezúttal Érd és Tárnok között. Sajnos nem ez az első sorompóhiba itt a héten, ami miatt a kényszerű sebességcsökkentés hatására a sűrű vonat forgalomban tetemes késések keletkeznek. Amit tudunk tenni, azt ebben a helyzetben is megtesszük: a vonatok egy része az érintett szakaszt el tudja kerülni a másik érdi vasútvonalon, a Haváriaközpont átvette a vezénylést. Köszönöm az érintett utasok türelmét, illetve a vonal felújítását végző beszállítók nevében is bocsánatot kérek mindannyiuktól. Ezt a vonalat 10 évvel ezelőtt teljesen felújítottuk: a sorompókat és a biztosítóberendezést a Siemens szállította, több mint 15 milliárd forintért."
A szinte mindennapos műszaki hibák egy ilyen vasútvonalon nem tolerálhatók, ezért azonnali és átfogó vizsgálatot rendelt el a MÁV Pályaműködtetési Zrt.-nek, hogy az egykori szállítóval együttműködve találják meg a helyzet gyors rendezésének módját.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


