A kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel kerülik meg a jelszavas és többfaktoros hitelesítési rendszereket.
Kevesebb pénz juthat jövőre vasúti személyszállításra, miközben a gyorsforgalmi utak koncesszióira, valamint a vasútnál lassabb autóbuszos személyszállításra is több forrás juthat.
Több milliárd forinttal kevesebbet kap jövőre a vasúti személyszállítás a költségvetési tervezet alapján az idénre előirányzott összegnél - ezt a Közlekedő Tömeg írja posztjában. Mint megjegyzik, a 2024-es évre előirányzott 282 milliárd forinthoz képest csak 279,5 milliárd forintot adna a költségvetés vasúti személyszállítási közszolgáltatásra.
A KT felhívja a figyelmet arra is, hogy mindeközben a gyorsforgalmi úthálózat koncesszióira 46 százalékkal többet, több mint 500 milliárdot, míg az autóbuszos személyszállításra 230 forintot tervez adni a kormány - ez a tavalyi összeg másfélszerese. A pénzelvonás a vasútnál vonalbezárásokat is okozhat - teszi még hosszá a szervezet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








