Hihetetlen víziót vázolt fel a MÁV: így válhat nyereségessé a személyszállítás, meglesz az ára
A hálókocsikkal és fekvőhelyes kocsikkal az 1000-1500 kilométeres körzetben történő vasúti utazás is nyereségessé válhat.
A hálókocsikkal és fekvőhelyes kocsikkal az 1000-1500 kilométeres körzetben történő vasúti utazás is nyereségessé válhat.
Ismét sztrájkhullám okoz fennakadásokat a németországi vasúti és légi közlekedésben.
Március 15-től tavaszi menetrend szerint jár a gemenci erdei vasút: hétvégén és ünnepnapokon 10 és 12 órakor, valamint 14 óra 20 perckor indulnak Pörbölyről Malomtelelő állomásig.
A tegnapi nap folyamán kisebb baleset történt a nemeskeresztúri vasúti átjárónál, melyről egy videót is megosztottak a MÁV Facebook-oldalán.
A MÁV hálózatán januárban eddig kétszer annyi baleset történt vasúti átjárókban, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A Balesetek oka jellemzően figyelmetlenség.
A pályaudvarokon, vonatokon lesz egy átfogó ellenőrzés, egy teljes napig fog tartani.
Idén eddig 61 baleset történt a MÁV hálózatán a vasúti átjárókban, egyharmaddal kevesebb, mint tavaly, és a halálos áldozatok száma is jelentősen, csaknem negyedére csökkent.
Lehet, hogy hamarosan nem csak a MÁV és a GySEV üzemeltet majd vasútvonalakat Magyarországon, de a döntésre még várni kell.
Szombaton befejeződik a felújítás, vasárnaptól ismét két vágányon járnak a vonatok az 1-es, győri vasúti fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán, már nem kell átszállni pótlóbuszokra.
A kormány módosította a Budapest–Kelebia határátkelő közti vasútvonal fejlesztésével kapcsolatos rendeletet, így lehetővé vált, hogy újabb területeket sajátítsanak ki.
Nyolc év után újraindult a személyközlekedés Szeged és Szabadka között, ám a vasútvonal fejlesztése csak 2025-ben fejeződhet be teljeskörűen a Máv Zrt. tájékoztatása szerint.
Ismét bővült a MÁV–START jegyértékesítő automatáiból megvásárolható buszos díjtermékek köre - ezt a MÁV közölte pénteken kora délután.
A vasút újjáépítéséhez évekre van szükség, de a következő évben a kormány belekezd ebbe a munkába. Szakértők szerint viszont egy ilyen fejlesztéshez ezermilliárdokra lenne szükség.
Október 2-án végleg megszűnik a Gödöllői Erdei Vasút, ami előtt a kisvasutat működtető egyesület értetlenül áll.
Fokozott ellenőrzést tart a rendőrség a vasúti biztonság érdekében szeptember 25-től október 2-ig.
Több ezer milliárd kéne hozzá, csakhogy a pályák állapota jelentősen leromlott, és minél hamarabb meg kéne kezdeni a munkákat.
Fokozott ellenőrzést tart a rendőrség a vasúti biztonság érdekében szeptember 25-től október 2-ig.
Másfél hónappal ezelőtt zártak le több vasúti mellékvonalat is, azonban az arra közlekedők szerint nem hozta meg a kormány által várt eredményt a döntés.
Két éve építenek egy 14 kilométeres vasúti vonalat, de még mindig nincs teljesen kész.
A súlyos munkaerőhiány miatt elképzelhető, hogy már ebben a hónapban komoly emberhiány lesz az állami vasúttársaságnál, mivel sokaknál kimerül az éves túlórakeret.