Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Szlovákia november 3-ig meghosszabbította az ellenőrzéseket a magyar határon.
A magyar határon folytatott ellenőrzések november 3-ig való meghosszabbítása mellett döntött a szlovák kormány – írja az ujszo.com. A portál felidézte, hogy a szúrópróbaszerű ellenőrzések beszüntetését eredetileg október 14-re tervezték, ám az illegális migráció miatt végül a határidő eltolása mellett döntöttek.
Az ellenőrzéseket az eddigiekhez hasonlóan Szlovákia Magyarországgal közös belső határának teljes hosszában rugalmasan, az aktuális fenyegetettséggel arányosan és a biztonsági helyzet alakulásától függően hajtják végre
– idézi a portál a szlovák belügyminisztérium beadványát.
A dokumentum szerint az ellenőrzések bevezetése óta csökkent a Magyarországról Szlovákiába irányuló illegális migráció. „A 39. héten 2496 illegális határátlépést elkövető személyt regisztráltak, a 40. héten 1929 főre csökkent a számuk” – áll a dokumentumban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








