Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
A Ryanairnek lehetséges, hogy a munkavállalóinak 10-20 százalékát el kell majd bocsátania a téli szezonban, mivel kevesebb járatot fog indítani a koronavírus válság miatt, mondta el a cég vezérigazgatója Michael O’Leary. A cégvezér a lehetséges elbocsátásokat azzal magyarázta, hogy várhatóan 20-30 százalékkal esik majd vissza a járatszám télen, ezért alacsonyabb számú személyzet is elég lesz.
- mondta O’Leary a Handelsblattnak adott interjújában. Lehetséges, hogy a fertőzés második hulláma is kialakul, tette hozzá.
Amikor a lezárások véget érnek, a repülőtereknek és a repülőgépeknek biztosítaniuk kell a társadalmi távolságtartásra és a védőeszközökre vonatkozó szabályokat. O’Leary támogatta a vírusellenes intézkedéseket, de elutasította, hogy az egyharmad részben üres gépek repüljenek. A Ryanair árfolyama 0,7 százalékkal került ma lejjebb, míg idén 36 százalékot esett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








