A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A koronavírus-járvány miatt akár kétharmadával csökkenhet szeptemberre a légiközlekedést használó utasok száma - közölte szerdán előrejelzésében Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet (ICAO) .
Az ENSZ szakosított intézménye jelentésében azzal számol, hogy 1,2 milliárdos lesz az utascsökkenés az év első három negyedében a világjárvány előtti átlagos utasszámhoz képest. Ez 160-253 milliárd dolláros bevételkiesést jelent majd légitársaságoknak.
A montreali székhelyű szervezet szerint a járatok és a bevételek tekintetében Európára és az ázsiai-csendes-óceáni térségre nézve lesznek a legsúlyosabbak a világjárvány hatásai, utánuk pedig az Egyesült Államok következik.
Az ICAO szakértői arra számítanak, hogy Európában csökken legnagyobb mértékben az utasforgalom. Az ICAO február 14-i jelentésében még az szerepelt, hogy a légitársaságok 4-5 milliárd dolláros veszteségeket szenvedhetnek csupán a kínai járatok törlése miatt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








