A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Különösen jelentős mennyiségű kábítószerre elkövetett kábítószer birtoklása miatt indult nyomozás egy 44 éves mindszenti férfi ellen, aki a gyanú szerint csaknem négy kilogramm kábítószert küldött magának Hollandiából - közölte az eljárást lefolytató Baranya Megyei Rendőr-főkapitányság pénteken a police.hu honlapon.
Azt írták: a rendőrök vasárnap délután Tófűn ellenőriztek egy kisbuszt, amely Hollandiából hozott Magyarországra utasokat és csomagokat. A kábítószer-kereső kutya jelzése után három csomagból összesen 3938,8 gramm kábítószergyanús anyag - a police.hu-ra feltöltött fényképek szerint fehér paszta és tabletta - került elő, amelyet lefoglaltak.
A rendőrök hétfőn elfogtak egy 44 éves mindszenti férfit, akit gyanúsítottként kihallgattak. A megalapozott gyanú szerint a férfi saját magának címezve adta fel Hollandiában a droggal teli csomagokat. A gyanúsítottat őrizetbe vették, a Pécsi Járásbíróság szerdán elrendelte letartóztatását - áll a közleményben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








