Budapestről Bolognába már alig több mint 11 ezer forintért lehet oda-vissza repülni.
Végeláthatatlan, kígyózó sorok és bizonytalan utasok toporogtak az utasfelvételi pult előtt vasárnap a Liszt Ferenc reptéren. Az ok a fapados légitársaságok Pénzcentrum által is megírt új poggyászkezelési szabályai.
A magyar utasok a hétvégén inkább órákkal hamarabb kimentek a reptérre - ahogy azt az RTL Híradója is bemutatta, mivel nem tudták, mire számítsanak az új szabályok bevezetése után. Jól tették, hiszen hosszú sorok várták őket, és a személyzet sem tudta még, mit is kezdjenek azokkal a kézipoggyász méretű csomagokkal, amiket mostantól nem lehet felvinni a gépre. A Fapadosinfo információiszerint a nagy sorállás kizárólag a Wizzair módosítása miatt alakult ki, akik a egyik napról a másikra módosítottáka csomagfeladást.
A Ryanairnél is változások várhatók
A Pénzcentrum múlt csütörtökön, augusztus 12-án írta meg, hogy egy éven belül másodszor módosítja a kézipoggyászokra vonatkozó szabályozását a Ryanair. Mostanáig két csomagot vitt el ingyenesen a légitársaság. Egy hátizsákméretű csomagot vihettünk fel magunkkal az utastérbe, egy gurulós kézipoggyászt (legfeljebb 58 literest) pedig a gépbe való beszállás előtt leadhattunk a kapunál, ezt a célállomáson a poggyászszalagon kaptuk vissza.
Amennyiben ennél nagyobb bőröndöt szeretnénk felvinni a gépre, azért már fizetnünk kell. Hat fontba (körülbelül 2200 forint) kerül majd, ha egy legfeljebb 10 kilós kézipoggyászt felvinnénk magunkkal a fedélzetre (ez az elsőbbségi beszállás ára), 8 fontba (2900 forint) pedig, ha feladnánk azt a gép gyomrába.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








