Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Az eddig megszokotthoz hasonlóan idén is az alapvető italokat egységes áron vehetjük meg a Szigeten. Megszereztük az árlistát: mutatjuk, hogy mennyi pénzzel készül 2016-ban a fesztiválra.
A mínusz egyedik nappal ma indul a 24. Sziget Fesztivál, de idén sem ússza meg túl olcsón az, aki a fesztivál területén szeretne italt vásárolni. A 4 cl-es rövid italokért idén 1 050 forintot kell fizetni, de akad olyan pálinka, ami már 1 250 forintba kerül. A 0,5-ös Vasuta fröccsök 890 forintba kerülnek, míg a csapolt sör 650 forintba, a dobozos verzió pedig 740 forintba kerül.

KATTINTS! Óriási tömeg az Auchanban: mit vásárolnak ennyien?
Olvasónk elmondása szerint a telefontöltés sem lesz túl olcsó: idén 800 forintot kérnek érte. Az ételek árairól pedig még nincsen pontos információnk, de mindenesetre az jó jel, hogy a több kitelepült áruházlánc között lesz egy Aldi is, ahol a diszkontlánc a megszokott áraival várja majd a fesztiválozókat. Kivételt jelentenek persze az üdítők, mert a Coca-Cola termékek a hivatalos szigetes áron kaphatóak - 450 ft/0,5 l.
KATTINTS! Vajon kinek a zsebét tömjük, ha jattot adunk a Szigeten?
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
(Címlapkép forrása: sziget.hu)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








