Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Az átlagos napi forgalom duplájára, naponta körülbelül 16 000-17 000 vásárlóra számítanak az Auchan óbudai áruházában. A Sziget Fesztivál ideje alatt, augusztus 17-ig bővített, a fesztiválozók igényeire szabott termékekkel és szolgáltatásokkal várja vásárlóit. A zavartalan kiszolgálás érdekében megemelt számú munkaerő áll a betérők rendelkezésére.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a legkeresettebb termékek ez idő alatt a kézi vízpermetezők, horgászszékek, sátrak, matracok és a polifoam, melyből több mint 1000 darabot értékesít ilyenkor az áruház. Az Auchan nagy hangsúlyt helyez a sátorozás további kiegészítőire is, így a fesztiválozók több féle kispárna, pléd és hálózsák közül válogathatnak majd. Szintén sok fesztiválozó keresi a különféle szeszesitalokat, chipseket, kekszeket, vitaminokat, illetve a gyorsételeket és hidegkonyhai termékeket, szendvicseket is. Emellett az áruház szélesebb grillkínálattal, napi menükkel várja a fesztiválozókat, a grillmenük már 499 forintos áron elérhetőek lesznek.
A Sziget Fesztivál ideje alatt kalapokból, sapkákból, papucsokból egyéb kiegészítőkből és napszemüvegekből készül szélesebb választékkal az Auchan Óbuda, emellett idén többféle változatból álló övtáska kínálattal is hozzájárul a gondtalan szórakozáshoz. Természetesen az esetleges rossz időre is gondol az áruház, így gumicsizma és esőkabát is megtalálható lesz a polcokon.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj
- Így robban be a nyár a tavaszba – mutatjuk a húsvéti hétvége időjárását
- Halálos baleset, ittas vezetés, rendőri ellenőrzés – így vezettek a magyarok 2023-ban
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget