A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Az átlagos napi forgalom duplájára, naponta körülbelül 16 000-17 000 vásárlóra számítanak az Auchan óbudai áruházában. A Sziget Fesztivál ideje alatt, augusztus 17-ig bővített, a fesztiválozók igényeire szabott termékekkel és szolgáltatásokkal várja vásárlóit. A zavartalan kiszolgálás érdekében megemelt számú munkaerő áll a betérők rendelkezésére.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a legkeresettebb termékek ez idő alatt a kézi vízpermetezők, horgászszékek, sátrak, matracok és a polifoam, melyből több mint 1000 darabot értékesít ilyenkor az áruház. Az Auchan nagy hangsúlyt helyez a sátorozás további kiegészítőire is, így a fesztiválozók több féle kispárna, pléd és hálózsák közül válogathatnak majd. Szintén sok fesztiválozó keresi a különféle szeszesitalokat, chipseket, kekszeket, vitaminokat, illetve a gyorsételeket és hidegkonyhai termékeket, szendvicseket is. Emellett az áruház szélesebb grillkínálattal, napi menükkel várja a fesztiválozókat, a grillmenük már 499 forintos áron elérhetőek lesznek.
A Sziget Fesztivál ideje alatt kalapokból, sapkákból, papucsokból egyéb kiegészítőkből és napszemüvegekből készül szélesebb választékkal az Auchan Óbuda, emellett idén többféle változatból álló övtáska kínálattal is hozzájárul a gondtalan szórakozáshoz. Természetesen az esetleges rossz időre is gondol az áruház, így gumicsizma és esőkabát is megtalálható lesz a polcokon.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








