Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Az átlagos napi forgalom duplájára, naponta körülbelül 16 000-17 000 vásárlóra számítanak az Auchan óbudai áruházában. A Sziget Fesztivál ideje alatt, augusztus 17-ig bővített, a fesztiválozók igényeire szabott termékekkel és szolgáltatásokkal várja vásárlóit. A zavartalan kiszolgálás érdekében megemelt számú munkaerő áll a betérők rendelkezésére.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a legkeresettebb termékek ez idő alatt a kézi vízpermetezők, horgászszékek, sátrak, matracok és a polifoam, melyből több mint 1000 darabot értékesít ilyenkor az áruház. Az Auchan nagy hangsúlyt helyez a sátorozás további kiegészítőire is, így a fesztiválozók több féle kispárna, pléd és hálózsák közül válogathatnak majd. Szintén sok fesztiválozó keresi a különféle szeszesitalokat, chipseket, kekszeket, vitaminokat, illetve a gyorsételeket és hidegkonyhai termékeket, szendvicseket is. Emellett az áruház szélesebb grillkínálattal, napi menükkel várja a fesztiválozókat, a grillmenük már 499 forintos áron elérhetőek lesznek.
A Sziget Fesztivál ideje alatt kalapokból, sapkákból, papucsokból egyéb kiegészítőkből és napszemüvegekből készül szélesebb választékkal az Auchan Óbuda, emellett idén többféle változatból álló övtáska kínálattal is hozzájárul a gondtalan szórakozáshoz. Természetesen az esetleges rossz időre is gondol az áruház, így gumicsizma és esőkabát is megtalálható lesz a polcokon.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








