2025-ben is több tízezer olvasónk osztotta meg velünk véleményét a Pénzcentrum kutatásaiban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most vasárnap (2016.06.12).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Vasárnap sok lesz fölöttünk a felhő, tartósabb felszakadozások főként a nap második felében lehetnek. Még több helyen kialakulhat eső, zápor, főként délen, délkeleten és helyenként a Dunántúli-középhegység területén zivatar. Délen, délkeleten a nyugati-délnyugati, máshol az északi-északkeleti szél lehet időnként élénk, zivatar idején azonban erős, viharos széllökések is előfordulhatnak. Visszaesik a hőmérséklet, délután is csak 18-24 fok várható.
Hétfőn rövidebb napos időszakok ígérkeznek, továbbra is előfordulhat majd eső, zápor, egy-egy zivatar - erre keleten és a Dunántúl nyugati felén van a legnagyobb esély. Helyenként élénk lökések kísérhetik az északias szelet. Hajnalban 10-16, míg a délutáni órákban 19-25 fok várható.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Vasárnap is több helyen kell számítani esőtől, záporoktól, helyenként zivataroktól vizes, csúszós útszakaszokra, főként délkeleten néhol jégeső is kialakulhat. Zivatarok környezetében hirtelen lecsökkenhet a látástávolság, valamint átmenetileg az erős, viharos széllökések ronthatják a járművek menetstabilitását, de zivataroktól függetlenül is lehetnek élénk széllökések. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Vasárnap is marad a kettős fronthatás: az érzékenyebbek emiatt fejfájásra, vérnyomás- és keringési problémákra panaszkodhatnak. Alvászavarok szintén előfordulhatnak, ingerlékenyebbek lehetünk. A kissé szeles idő fokozhatja a fejfájásos, migrénes betegek tüneteit is.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








