A Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztésével összhangban változik a közlekedési rend.
Budapest sajátos közlekedési térszerkezete és nagy beépítettsége miatt óriási beruházást igényelne egy központi pályaudvar, ezért a MÁV a Keleti és a Nyugati pályaudvar fejlesztésére helyezi a hangsúlyt - írja a Napi Gazdaság.
A központi, átszálló vagy átmenő forgalmú nemzetközi MÁV-pályaudvar kialakításával foglakozó tanulmányok egyöntetű megállapítása, hogy egy főpályaudvar nem eredményezne a jelenleginél kedvezőbb közlekedési helyzetet Budapesten, ezért inkább gazdaságosan üzemeltethető, többfunkciós városi intermodális csomópontok létrehozása a cél - tudta meg a napilap a MÁV-tól.
Értesüléseik szerint az Állomásfejlesztés - IKOP 2014-2020 című program egyik legfőbb eleme a Keleti és a Nyugati pályaudvar utasforgalmi tereinek és értékes épületállományának fejlesztése, megújítása.
Egy tanulmány szerint a központi, átmenő állomás létesítésére vasútüzemi szempontból a Ferencváros állomás, a Duna és a Népliget közti terület lenne a legalkalmasabb, de komoly fejlesztést igényelne a tömegközeledési kapcsolat megteremtése, fejlesztése. A másik megoldás a központi pályaudvar tervére Kőbánya lenne, a környék beépítettsége mellett azonban ennek a tervnek is a városi tömegközeledési kapcsolat az egyik gyengéje.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








