A Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztésével összhangban változik a közlekedési rend.
Számos felújítási és karbantartási munkát is elvégeztek a budapesti Déli pályaudvaron a támfalomlás miatti kényszerű üzemszünet alatt. A menetrend szerinti vonatközlekedés péntek hajnalban indul újra a pályaudvaron.
A közlemény szerint mialatt a kivitelező ideiglenesen helyreállította a Déli pályaudvar és a Kelenföldi pályaudvar közötti alagutat övező támfalat és rézsűt, a vasúttársaság szakemberei előrehozott felújítási és karbantartási munkákat végeztek a pályaudvaron. A Déli pályaudvar teljes területén kijavították a földeléseket és a váltóállító berendezéseket, kicserélték a váltók talpfáit és szükség szerint az elektromos kötéseket, felújították az oszlopszámozásokat és a figyelmeztető jeleket, továbbá aszfaltoztak a peronok hibás szakaszain.
Emellett átvizsgálták az alagút vezetékeit, felsővezetékeit, és kijavították a világítását meg a sérült szigetelőket. Január 25-én támfalkövek hullottak a sínekre a Déli pályaudvari vasúti alagút kelenföldi oldalán, másnap pedig a támfal is megcsúszott. A MÁV Zrt. a támfal első megcsúszásakor lezárta az alagútnál lévő egyik vágányt és átszervezte a közlekedést, január 31-én pedig teljesen lezárta a pályaudvart.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








