A Linkedinen jelentették be az örömhírt, hogy a Time Out Market, a világ számos nagyvárosában már bizonyított gasztro piac hamarosan megérkezik Magyarországra.
November 4-től kísérleti jelleggel úgynevezett igényalapú buszvonalat indít a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a III. kerületi Csillaghegy és Aranyhegy között. Az igényjárat adott időszakon és útvonalon belül akkor és ott közlekedik, ahol az utasok telefonon előre kérik - írja a Magyar Nemzet.
A lap keddi cikke szerint fix fel- és leszállópontokra lehet hívni a jeggyel és bérlettel használható mikrobuszokat. Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója szerint ha nem a hivatalos fővárosi tömegközlekedési tarifákkal lehetne utazni rajta, közszolgáltatási taxinak is lehetne nevezni az új iránybuszokat.
A BKK vezérigazgatója a kísérleti jelleggel bevezetendő 219-es autóbuszjáratról elmondta: az elmúlt hónapokban folytatott többütemű társadalmi egyeztetés eredményeként vezetik be a buszjáratot. A mikrobuszok minden nap reggel hat és este tíz óra között a III. kerületi Csillaghegy HÉV-állomástól Aranyhegy térségéig közlekednek majd.
Ha az igénybuszok beválnak, később Budapest más külső területein, a közeli Hármashatárhegyen, a II. kerületi Pesthidegkút és Solymár közötti területek nehezen megközelíthető részén, valamint a pesti oldalon, Rákoscsaba térségében is indulhatnak ilyen járatok - írta az újság.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására