Olyan erős szél van Romániában, hogy leállították a drótkötélpályákat a Fogarasi-havasokban, és több turista a Bilea-tó környéki menedékházakban rekedt.
A Sziget Fesztiválra csalogatja a brit közönséget a magyar turisztikai marketingszervezet.
A Magyar Turizmus Zrt. a Pénzcentrum.hu-t úgy tájékoztatta: a 4 héten át tartó Sziget Fesztivál promóció célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse Európa egyik legnagyobb és leglátogatottabb fesztiválját Nagy-Britanniában is.
A promóció során egy vírus-nyereményjáték, elektronikus hírlevél, twitter kommunikáció és egy blogger verseny is a budapesti fesztiválra irányítja a figyelmet.
A Hungary Tourism UK facebook oldal folyamatosan közöl híreket és információkat a fesztiválról, továbbá a Sziget Fesztivál UK weboldala és Facebook oldala is elérhető innen, így ezeken a csatornákon keresztül még nagyobb publicitást kaphat a nyereményjáték és a blogger-verseny.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








