A Szigetre, a VOLT-ra is csábítják az osztrák fiatalokat

Pénzcentrum
2013. július 2. 19:04

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete együttműködésben a VOLT és a Sziget Fesztivál ausztriai promóciós irodájával számos közös akciót valósít meg annak érdekében, hogy idén is minél több fiatal érkezzen a hazai könnyűzenei fesztiválokra a szomszédos Ausztriából.

A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti hazánkról külföldön. Évente mintegy 10 ezer osztrák fiatal enged is a "csábításnak", és látogat Magyarországra a rendezvények apropóján.

Az MT Zrt. a fesztiválok népszerűsítése érdekében idén is több rendhagyó kampányban vesz részt az osztrák piacon. Az egyetemistákat az elmúlt hónapban az Uniscreen egyetemi információs TV-csatornán keresztül reklám-szpotokkal, nagyméretű plakátokkal, valamint a közösségi médián és a Volume zenei magazinnal közösen szervezett nyereményjátékkal érték el.

A "korán ébredők" kedvezményes áron válhattak jegyet a fesztiválokra, amelyek programjai kiemelt megjelenést kapnak az ausztriai turisztikai képviselet által indított Rot Weiß Rot in Ungarn turizmus-mozgalom profilján keresztül is.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 5. csütörtök
Fatime
23. hét
EZT OLVASTAD MÁR?