Gallipoli polgármestere betiltotta, hogy a dél-olaszországi városban tartózkodó turisták fürdőruhában vagy meztelen felsőtesttel sétáljanak az utcákon.
Európa nyugati felében a lassú turizmus (slow tourism) reneszánszát éli, ami a stresszes mindennapoktól elszakadva biztosít szellemi és lelki szempontból élményeket a turistáknak.
Ausztriában ugyancsak nagy népszerűségnek örvend és divatos a turizmus ezen új irányzata. A Magyar Turizmus Zrt. lapunkat arról tájékoztatta, hogy Magyarországon is minél több világi turista számára szeretnék lehetővé tenni a szakrális helyek megismertetését, illetve a pihenéshez a testi-lelki felüdülés teljes spektrumában alternatívát kínálni a "közönséges" szálláshelyek és turisztikai attrakciók mellett. Tipikusan ilyen hely a Pannonhalmi Főapátság: a cél, hogy a Szent Márton-hegyen elhelyezkedő apátság szolgáltatásai és vonzerői minél jobban bekapcsolódjanak a turisztikai vérkeringésbe, s tovább növekedjen például az Ausztriából érkező látogatók száma.
A Magyarországra érkező osztrák turisták közel 20 százaléka kulturális motivációval érkezik, s ezen belül mintegy 10 százalékra tehető a kifejezetten egyházi, vallási hajtóerővel bíró utazások aránya. A Magyar Turizmus Zrt. osztrák külképviselete kiemelt figyelmet szentel a kulturális- és vallási témán alapuló turizmus Ausztria és Magyarország közötti előmozdítására.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


