Két gyorshajóval bővül a nyár végére a Balatoni Hajózási Zrt. flottája - írja a Világgazdaság.
Miután üzletileg sikeres az öt éve 30 millió forintért vásárolt 13 személyes gyorshajó, a Fonyód és Badacsony közt közlekedő Calypso, idén két, egyenként 193 ezer euróba kerülő 20-25 személyes gyorshajót vásárol a Balatoni Hajózási Zrt. (BH). Az első augusztusban, a második szeptemberben érkezik a tóra.
A hajóvásárlás ahhoz a 230 millió forintos projektcsomaghoz tartozik, aminek 40 százalékát nyerte el vissza nem térítendő támogatásként a cég. A projekt többi eleme a siófoki mólórekonstrukció 65-70 millió forintba kerülő befejezése, valamint a tihanyi személyhajó kikötő felújítása.
A 2014 és 2020 közti időszakra vonatkozó tervek szerint ugyanakkor a vízibuszokat újabb hajókra cserélné a társaság, de már a közeljövőben szeretnék elérni, hogy a sármelléki repülőtérre ne csak a Keszthelyre és Hévízre, hanem Siófokra és Füredre utazó külföldiek is érkezzenek. A keszthelyi kikötőből gyorshajóval szállítanák a vendégeket a Balaton északi-medencéjének szállodáihoz.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


