Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Visszatéríti a március 14-17. közötti díjmentes időszakra érvényes e-matricák árát az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. azoknak, akik a katasztrófahelyzet miatt nem tudták használni a fizetős útszakaszokat.
A meghiúsult szolgáltatás miatt az ÁAK a közeljövőben lehetőséget biztosít az e-matricák érvényességi idejének átírására vagy azok árának időarányos visszafizetésére. A társaság munkatársai jelenleg dolgoznak a megvalósítás technikai részletein, amelyről a közeljövőben, de várhatóan már a jövő hét folyamán bővebb tájékoztatást fognak adni a közlemény szerint.
Az autópálya-kezelő azt is közölte: az Országos Meteorológiai Szolgálattól kapott előrejelzés alapján, a téli üzemeltetési szabályzat szerint fokozott felkészülést rendelt el teljes hálózatára. Ez azt jelenti, hogy a mérnökségek a jegesedés és csúszásveszély megelőzéseként folyamatosan szórják, "alásózzák" az utakat, valamint teljes gépparkkal - több mint 120 hóeltakarító járművel - és teljes létszámmal várják a további szükséges intézkedéseket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








