Néhány hónnappal ezelőtt az európai Év Autója bizottság a Ford egyterűjét, az S-Maxot találta a 2007-es év legjobb modelljének. Az 58 tagú bizottságban európai újságírók ülnek, akik a modellek újdonságerejét, környezetvédelmi, biztonsági és a gazdasági megfelelőségét vizsgálva döntöttek az S-Max mellett.
Idén november 19-én ülésezik a bizottság, mely a 7 különböző kategóriában első helyet szerzett modellek közül választja majd ki azt, melyet érdemesnek tart az Év Autója díjra. A modellek mindegyike valamilyen felfrissítésen vagy megújításon ment keresztül az elmúlt 12 hónapban.
A legjobbak között szerepel miniautó kategóriában a Fiat 500, a kisautók közül a Mazda 2, kisközép kategóriában Peugeot 207, középkategóriában a Kia Cee'd, felsőközép kategóriában a Ford Mondeo, felsőkategóriában a Mercedes C-osztály, a terepjárók közül pedig a Nissan Qashqai.
Az előzetes várakozások szerint a csata az újjávarázsolt Ford Mondeo és a Mazda 2-es között dőlhet el majd november közepén. Így elképzelhető, hogy 2006 után ismét egy Ford modell lesz az "Év Autója". A díjat 2006-ban a Renault Clio, 2005-ben a Toyota Prius, 2004-ben a Fiat Panda, 2003-ban pedig a Renault Megane nyerte el.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








