A parkolási díjak és bírságok kérdése nem csak Budapesten, de Nyugat-Európában is gondot okoz mind a parkolási társaságoknak, mind pedig az autósoknak. Nemrégiben még azt az eddig biztos ténynek látszó információt is megingatták a brit csalók, hogy a műanyag csomagocskákban található bírságok valódiak.
A Gosport belvárosában parkoló autósok megdöbbenve tapasztalhatták, hogy szélvédőjükön csínos csomagok hevernek, melyek arról értesítették őket, hogy a szabad parkolási övezetnek hitt helyek mégis fizetősek. Illetve, hogy az általuk elkövetett szabálytalanságért 100 (36 ezer), ha 7 napon belül befizetik akkor csak 65 fontos (23 400 forintos) bírságot kötelesek befizetni. A csekkeket pedig egy Essex megyei postafiók címére kellett volna feladniuk
Az egyik pórul járt autós azonban nem dőlt be a mesteri csalásnak, és értesítette a hatóságokat, melyek nyomozást indítottak az ügyben. A csalókat várhatóan "munka közben", egy álruhás rendőr segítségével próbálják majd megfogni.
Hazánkban a hatóságoknak és a parkolási társaságoknak nem a csalókkal kell megbirkózniuk. Ehelyett az autósoknak és a budapesti önkormányzatok egy részének is a parkolási társaságokkal van gondja. Először ez év májusában nyert pert egy budapesti ügyvéd a parkolóórákat nem kalibráltató, az általa alkalmazott fényképezőgépeket pedig nem hitelesíttető Centrum Parkoló Kft. ellen.
A legtöbb fővárosi kerület parkolóhelyeit összefogó cég bírósági szereplése azonban még csak ekkor kezdődött, a nyár végén ugyanis újabb botrány rengette a Centrum kapuit. A VI. kerületi önkormányzat ugyanis ismét pert kezdeményezett a parkolási társaság ellen, mivel az jogszerűtlen módon értékesítette tovább több milliárd forintos követelésállományát.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A kritikák záporában álló társaság felé tartózó autósoknak újabb örömhírt hozott a szeptember, amikor is Közép-magyarországi Regionális Közigazgatási Hivatal több pontos is kifogásolta a társaság működését, illetve megbírságolt autósokkal szembeni magatartását.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








