Snoop Dogg 'tiszteletbeli edzőként' csatlakozik az amerikai olimpiai csapathoz a 2025-ös téli játékokon, ahol motivációs szerepet tölt majd be a sportolók mellett.
Máriónak lenullázták a bankszámlája. Elmondása szerint február 15-én ránézett az egyenlegére, mert várt egy átutalást, de akkor már nem tudott belépni a netbankjába. Feltehetően egy adathalász oldal megszerezte a harmonikás adatait.
Több milliós kár érte Máriót, bűnözők áldozata lett a zenész. A zenész és párja éppen esküvőre készül, de szerencsére nem húzta keresztül a számításaikat a hackertámadás.
“A bankok álláspontja az, hogy egyből felemelik a kezüket. Nyilván ez nekik sem jó. Csak valahogy az a nagyon furcsa, hogy nem tudni, milyen biztonságtechnikai lépéseket tesznek az irányba, hogy ha a vége úgyis az, hogy az ügyfél fizeti meg ezt az összeget” – panaszolta Márió, aki most kénytelen “benyelni ezt a veszteséget”. Ügyvédhez fordult, de nem tudni, mi lesz az ügy vége, mivel a rendőrség szerint nincs sok esély a pénz visszaszerzésére. “Olyan IP-címekről érkeznek ezek a hackertámadások, hogy az alapján nagyon-nagyon nehéz lekövetni” – tette hozzá a zenész a Mokkában, amit a rendőröktől megtudott.
Új módszere van a netes csalóknak: simán kifosztanak
Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat a szebbnél szebb helyen nyaraló, tökéletes és boldog családok fotói, hadd irigykedjenek az ismerősök, ez a vágy azonban gyakran vezet oda, hogy meggondolatlanul osztjuk meg személyes adatok tömkelegét, melyet nem csupán a barátaink és a családunk, de a digitális világ rosszfiúi is láthatnak. A tudatosabb online jelenléttel kapcsolatos edukáció mellett Hortobágyi Ágoston digitális stratéga szerint mihamarabb egységes, magas szinten szabályozott digitális személyazonosság bevezetésére van szükség, mellyel hitelesen és biztonságosan képviselhetnénk magunkat a kibertérben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








