A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Évente nagyságrendileg 8 százalékkal növekszik az elkövetkező két évben az ATM-ek száma világszerte, a bővülést elsősorban az Ázsiai térség országai jelentik.
Kínában 2013 év végére már összesen 520 ezer berendezés üzemelt, több mint a korábban vezető helyen álló Egyesült Államokban - derül ki az RBR londoni elemzőcég legfrissebb adataiból. Az elkövetkező években, 2018-ig, közel 1,3 millió új készülék telepítése várható világszerte, ezek 70-75 százalékát olyan fejlődő piacokon használhatják majd az ügyfelek, mint Kína, Brazília, a kelet-európai államok, Oroszország és az észak-afrikai régió.
Magyarországon nagyságrendileg évek óta stagnál a berendezések száma, ugyanakkor az ATM-ekből felvett pénz mennyisége az elmúlt években növekedett - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a Trezex Hungária Zrt. készpénz-logisztikai szolgáltató.
Kínában az ATM-sűrűség még mindig alig éri el a 385 berendezést egymillió lakosra vetítve. Összehasonlításképpen Magyarországon ez az arány 480 berendezés egymillió lakosonként. A fejlett piacokon pedig átlagosan 750 ATM jut egymillió emberre.
Kárpáti Balázs, a TrezEx Hungária Zrt. vezérigazgatója szerint rövidtávon a fejlesztés a rendelkezésre álló készülékek üzembiztonságának, műszaki állapotának a lakossági elvárásoknak megfelelő biztosítását jelenti. A fejlett piacokra jellemző innovatív, a bankfióki ügyintézés jelentős részét kiváltó multifunkcionális berendezések azonban egyelőre elkerülik a magyar a piacot, a lakosság döntő hányada ugyanis még mindig idegenkedik az elektronikus pénzügyi szolgáltatásoktól. A számlafizetés és az automatákon keresztül történő folyószámla-menedzsment már Magyarországon is elérhető néhány pénzintézet hálózatában, azonban ezeknek a megoldásoknak a tömeges elterjedése egyelőre még nem várható.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








