Az elmúlt öt évben a hazai utazócirkuszok mintegy fele szűnt meg, az elsőszámú felelős a koronavírus járvány volt, ám a magas üzemeltetési költségek is szerepet...
WhisperTon nevű influenszer közel 100 ezer forintot veszített hamis Billie Eilish-koncertjegyeken, de végül sikerült bejutnia a bécsi előadásra.
A Dancing with the Stars győztese kellemetlen meglepetéssel szembesült, amikor a bécsi Billie Eilish-koncertre vásárolt jegyeiről kiderült, hogy hamisítványok. Az utolsó pillanatban beszerzett belépők egy csaló weboldalról származtak, így a stadion bejáratánál elutasították a belépését.
"Itt állunk Bécs közepén a Billie Eilish-koncert előtt és öt perccel ezelőtt derült ki, hogy kamu a jegyem. Bizony, jól hallottátok! A jegyértékesítő portál, ahol az utolsó pillanatokban vettem a jegyeket, kiderült, hogy fake, vagyis nem létező jegyeket adtak el nekem Billie koncertjére. Úgyhogy konkrétan itt a vadonban vadászunk Billie-jegyekre, ilyen a világon nincs, tényleg!" – osztotta meg követőivel.
A csalás ellenére WhisperTon nem adta fel. A helyszínen próbált érvényes jegyeket szerezni, ami végül sikerrel járt.
@whisperton Várd ki a végét…
♬ original sound - Ton
"Én magam sem hittem el, de végül bejutottunk az eseményre és ami ott fogadott minket, az minden perc szenvedést megért! Az emberek, a zene, a hangulat, de inkább mutatom nektek azt a csodát, amiben részünk volt!" – számolt be élményeiről a videóban.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az eset rávilágít a nem hivatalos jegyértékesítő platformok veszélyeire, amelyek révén a rajongók jelentős anyagi károkat szenvedhetnek el. Hamis koncert és színházjegyekben gyakrabban belefuthatunk, mint gondolnánk, a témáról részletesen ebben a cikkben írtunk:
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








