Elárulta Berki Mazsi, mire költi a közel 40 milliós nyereményét
Az influenszer édesanya elárulta, hogy a nyeremény egy részét edzőjének, Turós Arnoldnak juttatta.
Az influenszer édesanya elárulta, hogy a nyeremény egy részét edzőjének, Turós Arnoldnak juttatta.
A TikTok megvásárlásáért folyó versenybe újabb szereplők csatlakoztak be.
Nem csak a csillogásra, szép órákra vágyókat verik át az egyre pimaszabb hamisítók, de a magyar államnak is igen jelentős károkat okoznak. Itt a CashTag legújabb epizódja!
Skiba Noémi új ruhamárkája, az Aimee, komoly vitákat váltott ki a közösségi médiában.
Külföldön már magát a népszerű dubai csokit is árusítja a Lidl, reménykedhetnek a magyar vásárlók. Itthon egyelőre a hozzávalók akciósak, mutatjuk, hogy kell otthon elkészíteni.
Nem tervezi letenni az érettségit PSG Ogli, az influenszer bevallotta: mindig iskolaundora volt, sosem szeretett tanulni.
Nem hiszed el milyen termék érkezik hétfőn a Lidl polcaira! Ezért sorok fogank állni a boltban.
A tervek szerint a pékárulánc az ősz folyamán a teljes országos hálózatára kiterjeszti az értékesítést.
A kínálatban szerepelnek internetes kihívásokhoz, és újszerű receptekhez köthető termékek is.
Lola, Schóbert Lara és Hódi Pamela is tingbe lép a Sztárboxban. 2024-ben a női versenyzőket két súlycsoportra osztják.
Egy-egy influenszert elsősorban azért kisérnek figyelemmel, mert olyan anyagokat készít, amit értékesnek (49%) vagy élvezetesnek (44%) találnak.
Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját, Sparkly néven. A termék júniustól lesz kapható.
A közösségi média influenszerek által létrehozott márkák egyre inkább meghódítják a szupermarketek polcait. A divatok azonban gyorsan változnak: mutatjuk, mi jöhet még a Prime után.
Milliókat fizetett Milánó híres divategyetemének Whisper Ton, a népszerű TikTok-influenszer, hogy részt vehessen egy 1 hónapos képzésen.
Már többet keres influenszerkedéssel, mint amennyi az előadóművészi vagy műsorvezetői feladatokért kapott pénze.
Osváth Zsolthoz és férjéhez a minap betörtek, 12 óra leforgása alatt kétszer is. Elkapták a tettest, de a kár milliós nagyságrendű.
A luxusóráknak nemcsak presztízsértékük van, hanem jó befektetést is jelenthetnek.
A CashTag legújabb epizódjában most annak járt utána, hogy vajon tényleg az életünkre tör-e az aszpartám, illetve mitől is működhet egy ilyen reklámkampány, és mennyire etikus az.
Egyre gyakrabban kerül az érdeklődés középpontjába, milyen milliókat érő, vagy éppenhogy bóvli órákat hordanak egyes magyar celebek, hírességek.
Megerősítette a bíróság a versenyhivatal döntését – 22 millió forintos bírságát – a számos hazai influenszerrel reklámozott, a szakhatóság által betiltott fogfehérítő ügyében.