Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
A Warner Bros. Discovery streaming platformja, a Max jelentős előfizetői növekedést ért el a harmadik negyedévben, miközben a vállalat összességében csökkenő bevételekről számolt be - írta meg a CNBC. A streaming üzletág sikere ellensúlyozza a hagyományos televíziós és filmes szegmensek gyengébb teljesítményét, tükrözve az iparág átalakulását.
A Max streaming szolgáltatás 7,2 millió új előfizetőt szerzett a harmadik negyedévben, ami a platform eddigi legnagyobb negyedéves növekedése. Szeptember 30-án már 110,5 millió előfizetővel rendelkezett, ami jelentős mérföldkő a vállalat számára. Ez a növekedés részben a szolgáltatás nemzetközi terjeszkedésének köszönhető, amely az első félévben kezdődött.
A streaming üzletág bevétele 8%-kal, 2,63 milliárd dollárra nőtt, ami az előfizetők számának növekedésén túl a magasabb reklámbevételeknek és az egy felhasználóra jutó globális átlagos bevétel emelkedésének tudható be. A szegmens korrigált EBITDA-ja 289 millió dollár volt, ami 178 millió dollár javulást jelent az előző évhez képest.
Ezzel szemben a Warner Bros. Discovery összesített bevétele 4%-kal, 9,62 milliárd dollárra csökkent az előző év azonos időszakához képest. A korrigált EBITDA 19%-kal, 2,41 milliárd dollárra esett vissza. A vállalat 9,1 milliárd dolláros leírást jelentett be a tévéhálózatain, ami jól mutatja a hagyományos televíziózás kihívásait.
A televíziós hálózatok bevételei ugyan 3%-kal, 5,01 milliárd dollárra nőttek, de mind a terjesztési, mind a reklámbevételek csökkentek ebben a szegmensben. A stúdiószegmens bevételei 17%-kal, 2,68 milliárd dollárra estek vissza, főként a mozis bevételek 40%-os zuhanása miatt.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A streaming szektor általános trendjeit követve más médiavállalatok is előfizetői növekedésről számoltak be. A Netflix 5,1 millió új előfizetőt szerzett, elérve a 282,7 milliós tagságot. A Comcast Peacock platformja 3 millió új előfizetővel 36 millióra növelte bázisát, míg a Disney+ Core előfizetőinek száma 1%-kal, 118,3 millióra emelkedett.
Az iparági változások ellenére a Warner Bros. Discovery streaming sikereit árnyalja a hagyományos üzletágak gyengélkedése, ami jól mutatja a médiavállalatok előtt álló kihívásokat és lehetőségeket a digitális átállás korában. Az iparági változások ellenére a Warner Bros. Discovery streaming sikereit árnyalja a hagyományos üzletágak gyengélkedése.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








