Nem csak a felnőttválogatottban, hanem a korosztályos csapatokban is jelentőset alkotott Gulácsi Péter, aki most hivatalosan is elköszönt a címeres meztől.

2025 második felében elindul az RTL+ előfizetéses alapú streamingszolgáltatás új, reklámokkal is tartalmazó előfizetéses verziója. Emellett a csatornán megváltozik a főműsoridő is.
2025 második felében elindul az RTL+ előfizetéses alapú streamingszolgáltatás új, reklámokkal is tartalmazó előfizetéses verziója. Az előfizetők ezen a felületen is az RTL+ Premium tartalmi kínálatát érik majd el, de reklámmegszakításokkal, cserébe ez a változat kedvezőbb áron lesz elérhető, mint a reklámmentes változat - jelentette be Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese egy konferencián a Media1 szerint. A lépés azért is lehet sokaknak fontos mert a Bajnokok Ligája meccsei is itt érhetőek el.
Az RTL célja, hogy a lineáris tévé mellett felépítse a hirdetéssel támogatott streaming portfólióját is, ahol a reklámok száma limitált, és a hirdetések pontosan célozhatók, mindez a televízióra, nagyképernyőre jellemző, egyedülálló érzelmi hatást kiváltó, fókuszált környezetben, ahol a néző tudatosan választ tartalmat
- mondta.
A lap azt írja, 2025. január 1-jétől, 27 év után megváltozik az RTL Magyarország célcsoportja, a korábbi 18-49 éves korcsoport helyett, a 18-59-es korosztályra vonatkozó adatokat fogják használni a nézettségi adatok publikálásakor és a belső elemzések készítésénél. Így a főműsoridő is változik, mivel a csatorna szerint a 18-59-es célcsoport másként fogyaszt televíziós tartalmakat, így január elsejétől az RTL-en a főműsoridő 18 órakor kezdődik majd és továbbra is 23 óráig tart.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


