Christopher Nolan új filmje, a Homérosz Odüsszeiáját feldolgozó alkotás szokatlan marketingstratégiával hívta fel magára a figyelmet.

A McDonald's-ban 2024. október 14-től kapható a TheVR Mekis kedvence menüt, amelyet kezdetben csak az applikáción keresztül árulnak 3460 forintért árulnak. A menü tartalmaz egy hamburgert, közepes burgonyát, egy almás pitét, 4 dbos csirkefalatokat és egy szószt. Üdítő nincs az árban.
2024. október 14-től a McDonald's éttermekben elérhetővé válik a TheVR Mekis kedvence menü, amely 3460 forintba kerül, de üdítőt nem tartalmaz.
A menü az alábbi termékekből áll:
- 1 db Sajtos McRoyal
- 1 db közepes burgonya
- 1 db Forró almás pite
- 4 db-os Chicken McNuggets
- 1 db Édes-savanyú szósz
A menü egy időszakos ajánlat keretében érhető el csak az applikációban október 11. 13:00 órától 2024. október 13. éjfélig, október 14-től az applikáció használata nélkül is megvásárolható az éttermekben.
Influenszermarketing a csapból is
Egyre elterjedtebb Magyarországon is, hogy influenszerekkel, youtuberekkel reklámoznak terméket gyorséttermek is, gondoljunk csak bele a Burger King Valmar menüjére, vagy Szoboszlai Dominik által összeállított menüre.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az influencer marketing „varázsereje” abban rejlik, hogy a reklámarc miatt vásároljuk meg az árut, nem pedig a termék tulajdonságaiért. Az influencer marketing különlegessége, hogy nem reklámként definiáljuk a tartalmat. A közösségi médiában számos ismert embert követünk, akikkel kapcsolatban kíváncsiak vagyunk, hogy mit csinálnak: milyen hajfestéket használ, milyen márkájú fogkrémtől olyan szép fehérek a fogai vagy milyen turmixgéppel készíti el a reggeli smoothie-ját – a tartalmat akkor is elfogyasztjuk, ha tudjuk, hogy szponzorált termékmegjelenítés van benne, éppen azért, mert nem magára a turmixgépre vagyunk kíváncsiak, hanem arra, hogy maga az influencer hogyan készíti vele a turmixot. Ha tetszik a turmix, amit készített, mi sem kézenfekvőbb, mint felkeresni a termék oldalát, hiszen csak pár lépésre vagyunk attól, hogy ugyanolyan egészséges reggelit készítsünk, mint a kedvenc celebünk, aki az elfogyasztott videóban felvette a potenciális vevő szerepét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


