26 °C Budapest
Berlin, Németország - 2019. március: McDonalds és McCafe gyorsétterem a vonatállomáson (Berlin Hauptbahnhof).

Elképesztő menüvel rukkolt elő a McDonald's Magyarországon: ilyen még nem volt

2024. október 12. 18:06

A McDonald's-ban 2024. október 14-től kapható a TheVR Mekis kedvence menüt, amelyet kezdetben csak az applikáción keresztül  árulnak 3460 forintért árulnak. A menü tartalmaz egy hamburgert, közepes burgonyát, egy almás pitét, 4 dbos csirkefalatokat és egy szószt. Üdítő nincs az árban.

2024. október 14-től a McDonald's éttermekben elérhetővé válik a TheVR Mekis kedvence menü, amely 3460 forintba kerül, de üdítőt nem tartalmaz.

A menü az alábbi termékekből áll:

  • 1 db Sajtos McRoyal
  • 1 db közepes burgonya
  • 1 db Forró almás pite
  • 4 db-os Chicken McNuggets
  • 1 db Édes-savanyú szósz

A menü egy időszakos ajánlat keretében érhető el csak az applikációban október 11. 13:00 órától 2024. október 13. éjfélig, október 14-től az applikáció használata nélkül is megvásárolható az éttermekben.

Influenszermarketing a csapból is

Egyre elterjedtebb Magyarországon is, hogy influenszerekkel, youtuberekkel reklámoznak terméket gyorséttermek is, gondoljunk csak bele a Burger King Valmar menüjére, vagy Szoboszlai Dominik által összeállított menüre.

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Az influencer marketing „varázsereje” abban rejlik, hogy a reklámarc miatt vásároljuk meg az árut, nem pedig a termék tulajdonságaiért. Az influencer marketing különlegessége, hogy nem reklámként definiáljuk a tartalmat. A közösségi médiában számos ismert embert követünk, akikkel kapcsolatban kíváncsiak vagyunk, hogy mit csinálnak: milyen hajfestéket használ, milyen márkájú fogkrémtől olyan szép fehérek a fogai vagy milyen turmixgéppel készíti el a reggeli smoothie-ját – a tartalmat akkor is elfogyasztjuk, ha tudjuk, hogy szponzorált termékmegjelenítés van benne, éppen azért, mert nem magára a turmixgépre vagyunk kíváncsiak, hanem arra, hogy maga az influencer hogyan készíti vele a turmixot. Ha tetszik a turmix, amit készített, mi sem kézenfekvőbb, mint felkeresni a termék oldalát, hiszen csak pár lépésre vagyunk attól, hogy ugyanolyan egészséges reggelit készítsünk, mint a kedvenc celebünk, aki az elfogyasztott videóban felvette a potenciális vevő szerepét.

 

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 29. kedd
Márta, Flóra
31. hét
EZT OLVASTAD MÁR?