Kovács Patrik csütörtökön kezdi meg szereplését az Alexandra Palace-ban rendezett darts vb-n, 2008 óta először lesz ott magyar versenyző.
Júniustól érkezik a Szoboszlai Dominik által összeállított menü a McDonald's-ba. Egyelőre nem tudni, mi lesz benne, és azt sem közölték, mennyibe fog kerülni.
Mint ahogyan az korábban már sejthető volt, újabb világmárkával állapodott meg Szoboszlai Dominik. A Pénzcentrum is beszámolt a titokzatos posztról, amelyben a McDonald's leleplezett egy elviteles zacskót, amelyen a grafika nagyon hasonlított a magyar válogatott csapatkapitányára.
Most már hivatalos a dolog, a Meki a Facebookon jelentette be, hogy június 4-től kapható lesz a Liverpool sztárjának kedvenceiből álló Domi menü. Arról egyelőre nem tudni, pontosan mi is lesz ebben, és az sem nyilvános, mennyibe fog kerülni az új menü.
Címlapkép: Adam Vaughan, MTI/MTVA
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








